zondag 11 september 2011

35.Zware operatie voor onze Bobo van 09.09.2011-10.09.2011

De uitslag van de problemen met de versnellingen is bekend , onze bobo zijne versnellingsbak was stuk.
Maar omdat de tijd een beetje veel begint te dringen ( maandag 12.09.2011 trainen), hebben we besloten om hem een volledig nieuw hart( motorblok) te geven .

Nadat onze mecanieker terug kwam van zijn werk, gegeten had, begonnen we aan de zware operatie
Benny zou ondertussen  bobo zijn jasje herstellen, zodat we dat maandag na de training alleen maar moeten schuren en opspuiten
Nadat onze Bobo zijn operatiebedje klaar was , moesten we eerst zijn oude hart verwijderen
T ging toch een delicate operatie worden vreesde ik zo , maar in het operatiekwartier stond er nog een supporter met zijn duim in de hoogte dus het zou wel goed komen

soms moesten onze instrumenten hier en daar een beetje aangepast worden
Het nieuwe hart klopte nog niet , maar het was nog niet zo intens gebruikt als onze bobo zijne, en het lag percies ongeduldig te wachten .
Daar onze bobo nauw aan mijn hart ligt , was ik al van plan de hele operatie bij te wonen , ik stond er wel van te zien hoeveel kabeltjes er naar en van zijn hart leiden en ken er nu ook al wa meer van :-)
Indien er zich een complicatie zou voordoen, dan lag de eerste hulplijn al open
Van zijn oud hart moesten we eens dat dit eruit was de carbon bescherming er nog afnemen

Ook hebben we nog een klein onederdeel van onze bobo zijn hart moeten verwijderen omdat het bij de jongere motorblok onbrak.
De uren tikte verder op de klok ......................maar de operatie was nog niet gedaan
We hebben de kabelboom van onze oude rabbi ook terug geplaatst.
de luchtfilter nog monteren

, de uitlaat er terug op , en last but not least de tank, want zonder vloeistof zou onze bobo ook niet veel beweging maken
Om 5 u 15 wist ik even niet wat doen, want ze zouden hem gaan starten.
moest ik nu de camera nemen om dit evenement vast te leggen of moest ik de brandblusser paraat houden.
Het klonk als de beste muziek in onze oren , onze bobo klonk voortreffellijk.
Hij leek herboren , wij ...een wrak :-)
Rond 6 u zijn we in bed gekropen , want om 8 moest onze mecanieker weer aan het werk zijn, ik om 9 naar school , en benny en onze bobo om 8 bij Dam voor ne nieuwe uitlaat
En zo, dat klinkt ook super, nu maandag testen en we zijn er klaar voor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten