zaterdag 2 april 2011

14.vrije training maandag 4 april 2011

Ja, het is zover,ze kunnen niet meer wachten, ze willen trainen, het moet steeds beter worden.
Daarom hebben ze hun maandag ingeschreven voor de vrije trainingen.

Dus maandag 4 april had Ben zich ingeschreven bij de snel en onze Jef bij minder snel.
Weer waren ze er helemaal klaar voor. Ben had ondertussen in zijne vrije tijd zijne aanhanger een beetje uitgebouwd.
We konden nu wel veel meenemen, maar soms leek het erop alsof we meer uit onze aanhanger hadden hangen dan erin .

Het was s morgens nog koud, maar Ben zei de hele tijd, namiddag komt de zon, en omdat je het weer krijgt dat je verdient, zou dat voor ons zeker goed zijn.
De eerste sessies merkte je het aan de tijden dat het nog koud en nat was , ook al konden we nu onze bandenwarmers opleggen, die de temperatuur aanhield van 80°
(Ja , op deze foto zie je het nog niet duidelijk , maar dat komt omdat ik, de manager, de fotos moest trekken, en dat is soms echt hopeloos ,want onze fotograaf zat in zware examens:-)) Maar ook moet de manager soms luisteren en daar ze nu een laptimer hadden geinstalleerd, en ik dus geen tijden moest nemen, werd me opgedragen fotos te trekken.

soms waren ze net door

soms zag je ze in de verte

soms zaten ze net niet achter een paal

en soms had ik ze wel, maar dan maar half, en zodoende werd ik van die taak ontheven.
Namiddag werd het weer dus echt beter en ze kwamen ook weer enthousiast binnen
Doordat ze elk 7 sessies van 20 minuten reden moest er ook regelmatig getankt worden, zo werd ons snelvultanksysteem regelmatig bijgevuld


Ben en Jef, de 2 piloten leken wel 2 handen op ene buik. Maar op een bepaald moment was onze Jef iets minder geconsentreerd, als Ben moest vertrekken keek hij verdwaast de andere kant uit
Plots was hij zelfs niet tijdig in ons tentje toen Ben terug kwam,
en dan die onschuldige puppy oogjes, jama ik zat daar
Als manager voelde ik het als mijn plicht om de oorzaak hiervan de vinden, en ja ...je bent jong en wilt wat hé , dus de volgende foto was de oorzaak :-)
Toen die fotoshoot daar gedaan was aan de otoobar, schoten onze piloten ook weer goed in gang en ze behaalde terug tijden van 1.53., 1.54 Onze Jef zijne adrenaline was super gestegen want hij haalde als eerste de tijd van 1.52
foto van im-design
Ook Ben zijn tijden gingen omlaag
Wat kan je je meer wensen dan dat beide piloten ongeveer dezelfde tijd rijden, dat is toch super
Tijdens de sessies is er ook een paar keer rode vlag geweest, waardoor Jef zijn sessie vroegtijdig moest afbreken. Maar de fun was die dag weer goed aanwezig. En het is fijn als je zo je dag kunt eindigen.
Onze achterburen hadden een beetje meer pech, die was in een sessie zijn ketting verloren

Toen Benny zijn laatste sessie had gereden en binnenkwam, zagen we dat de batterij van de laptimer het had begeven, maar de tijden liggen kort bij elkaar en dat is geweldig
Nadat we alles ingeladen hadden en er nog eens besproken werd hoelang zo een band wel kon meegaan, werd er nog even naar de ottobar gegaan, waar we als gewoonlijk weer als laatste buitengingen.


2 opmerkingen: