zaterdag 30 juli 2011

28. training 25 juli 2011 niveau 2

Benny heeft nog een kaart kunnen overkopen vanniveau 2...en we dachten waarom niet , ge kunt altijd bijleren.
In de voormiddag was het droog , en heeft hij vlotjes gereden
Namiddag hebben we 1 sessie overgeslagen door de regen, en ik had grote pech...wesp aan mijn oog gestoken
Ben toen maar naar de otobar geweest en heb me een glas wijn genomen om tegen mijn oog te houden...de meeste dachten zekers da ik een wijnoog had :-)
Namiddag is er nog bezoek geweest van Bmec , en een koppeltje dat onze site volgt die we hebben leren kennen in assen.
Benny is ook nog effe op het matje geroepen , omdat hij geschiedenis had geschreven in het rijen op motorsportschool :-)
Verder geen fotos genomen door diene beet, maar we hebben toch nog even kennis gemaakt met enkele leden van 2 fast 4 u .
S avonds nog eens alles overlopen met de mannen van motorsportschool en mnatuurlijk met Roger , de vlaggenman ( den rechtse gebukte )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten